Варна
Сирма Груп – 25 години по пътя на успеха
Ние разчитаме на качеството
Сирма Груп е водеща българска група софтуерни компании с 25-годишна история и дванадесет бизнес звена и дъщерни компании на три континента. Фирмата е лидер в областта на информационните технологии, ИТ консултантските услуги и системната интеграция.
От шест души при създаването й, в момента софтуерната компания "Сирма Груп" АД има над 300 служители в България и към петдесет по света. Още около 200 души работят в джойнт венчърите на „Сирма” у нас и в чужбина.
Сирма Груп е сред най-силните марки на българския пазар показа независимото проучване на световната програма на Superbrands. Фирмата спечели отличието по три задължителни показателя: “Качество, Надеждност и Познаваемост”.
Сирма насърчава личните постижения на служителите си, водена от разбирането, че хората и техните способности са нейният основен капитал. Част от стратегията на компанията за привличане на нови служители и същевременно за подпомагане развитието на млади специалисти са стажантските и магистърските програми.
Компанията е утвърден партньор на българските университети като провежда обучение по различни дисциплини и програми във Софийски университет „Св. Климент Охридски“, Варненски свободен университет „Черноризец Храбър“, Варненски университет по мениджмънт, Българска академия на науките, Технически университет Варна. Чрез магистърската програма „Софтуерно инженерство” създадена съвместно от Варненския Свободен Университет и специалистите на Сирма Груп АД. за пръв път в българската академична практика още през 2008 г. студентите започнаха да получават знанията си едновременно в университета и реалните условия на работа във фирмата. Организацията на учебният процес е такава, че предполага интегрирано провеждане на занятията в офисите на Сирма Груп и компютърните зали на университета, което до голяма степен изтрива традиционните представи за разграничение между лекции, упражнения и учебна практика. Този иновативен подход в предаването и усвояването на нови познания се приема с много големи очаквания от преподаватели, студенти и мениджмънта на фирмата.
Сирма Груп АД
бул. Цариградско шосе 135
http://www.sirma.bg/about/contacts/
Технофос ЕАД
ТЕХНОФОС ЕАД е високотехнологична компания с предмет на дейност научноизследователска и развойна дейност в областта на химическите науки. Дружеството е регистрирано в България през 2013 година и е 100% собственост на белгийската Екофос СА.
През 2016 г. официално бе открит изградения в индустриалната зона на гр. Девня Иновационен център „ТЕХНОФОС“.
На територията на „ТЕХНОФОС“ се демонстрират иновационните технологии на дружеството-майка Екофос СА пред бъдещи инвеститори, които желая да закупят лиценз, усъвършенстват се процесите и технологиите, които до момента са били разработвани само в лабораторни условия, както и се обучават служители от групата на Екофос СА и служители на клиенти.
С отварянето на центъра са открити 38 работни места за висококвалифицирани служители като две трети от тях са инженери.
В ТЕХНОФОС търсим предимно процесни инженери, които да владеят поне един западен език; в допълнение – интерес представляват и профили на инженери от специалностите – ел, автоматизация, механо – отново, задължително владеещи поне един западен език – английски или френски.
Алифос България ЕАД
Алифос България ЕАД (бивше „Декафос“ ЕАД) е динамично развиваща се международна компания, която присъства на българския пазар от 2002 година. Основната дейност на Алифос е производство и продажба на фосфати с хранителни качества за животни, които се използват за производство на биоконцентрати и премикси във фуражната индустрия.
Производството се базира на патентованата технология, разработена от специалистите в белгийската компания „Екофос”.
Тази технология дава изключително предимство на Алифос да се наложи като един от най-големите производители на фуражни фосфати в България. Алифос притежава регистрация в Българската агенция по безопасност на храните, през 2007 г. е въведена Интегрирана Система за Управление на качеството, на здравето и безопасността при работа, основаваща се на изискванията на стандарти ISO 9001:2008 и OHSAS 18001:2007, а през 2013 г.
дружеството е успешно сертифицирано по GMP + B2 стандарт (2010) Производство на хранителни съставки, с подкрепата на сертификационен процес.
През 2014 година, Екофос придобива бизнеса за производство на животински хранителни фосфати от Тесендерло Груп, именно чрез своето дъщерно дружество Алифос България ЕАД. Чрез тази сделка, корпоративната група на Алифос, начело а Алифос България, се разраства с дружества в Холандия, Полша, Германия, Испания и Италия, като по този начин получава достъп до целия европейски пазар.
В АЛИФОС БЪЛГАРИЯ ЕАД – търсим процесни инженери, както и кадри, които биха могли да се реализират при нас като ръководител производство.
РЕАЛИЗИРАЙ ТАЛАНТА СИ!
Easy Consult е създадена през 2004 г. и е най-бързо развиващата се българска фирма за подбор на персонал, фокусирана върху търсенето на експерти и мениджъри, IT специалисти, персонал за временна заетост и аутсорсинг в широк спектър от индустрии.
В крак с последните тенденции на пазара на труда, ние се стремим да постигнем пълна удовлетвореност на клиентите ни и да запазим дългосрочни партньорски отношения с фирми, кандидати и организации. Нашият индивидуален подход към нуждите на всеки клиент и кандидат разширява всяка следваща година както нашия опит, така и портфолиото ни.
Гордеем се с:
- 13+ години опит
- 8 офиса в 4 страни
- 80+ специалисти по подбор на кандидати
- професионално търсене спрямо изискванията на клиента
- индивидуален подход към всеки кандидат
Нашите предложения за работа и стаж ще намерите на:
www.easyconsultbg.com
www.topjobs.easyconsultbg.com
Ако искате да кандидатствате по стажантските ни програми или за позиции в сферата на човешките ресурси, пишете ни на careers@easyconsultbg.com
Ако искате да ви съдействаме при намирането на подходящо работно място, свържете се с нас на jobs@easyconsultbg.com
ДОБРЕ ДОШЛИ У ДОМА!
Real Home - Консултантска компания за сделки с недвижима собственост е запазена търговска марка на "Георгиев и синове" ЕООД.
Създадена през есента на 2014г., като резултат от 20 годишния професионален опит на Антоний Георгиев в сферата на недвижими имоти и посреднически услуги при сделки с тях.
"REAL HOME обединява двете части на една мечта. Аз сбъднах моята. Предлагам и Вие да сбъднете вашата мечта с REAL HOME. Добре дошли в REAL HOME. Добре дошли У ДОМА." /А.Георгиев/
Варненският офис на Real Home е специализиран в бизнес и кредитно консултиране при сделки с недвижими имоти. Безупречно квалифициран и подготвен екип от консултанти съдейства на всеки етап - от запитване до реализиране на сделка с недвижима собственост!
Real Home ви предлага възможност да преобърнете вашата перспектива относно това, колко обичате работното си място! Търсите ли работа в динамична обстановка, където никой ден не е същия, като предишния? Смятате ли, че сте готови да приложите предприемаческия си нюх в конкурентен пазар и условия?
Готови ли сте директно да стартирате кариерата си на място, където мнението ви ще има значение от самото начало? Способни ли сте да се справите с ежедневни предизвикателства и да управлявате задълженията си, докато изучавате тънкостите на недвижими имоти от доказани ментори с над 20-годишен опит в тази сфера?
Обсъждаме вашите конкретни идеи с цел да ги превърнем в успешни проекти! Ценим вашето мнение и разчитаме на вашата преценка!
Ако смятате, че сте готови да се впуснете в динамичната среда на търгуването с недвижими имоти -
свържете се с нас на office@realhome.bg
Real Home е винаги отворена към ентусиазирани студенти и специалисти.
Real Home
бул.Мария Луиза 21 ет.1
052 608 000
office@realhome.bg
www.realhome.bg
"Научноизследователски институт при Икономически университет – Варна (http://research.ue-varna.bg/) е създаден с Постановление №285/21.10.2015 г. на Министерски съвет на Република България за извършване на дългосрочна изследователска дейност в приоритетните научни направления на университета. Институтът обединява съществуващите научни центрове на Икономически университет – Варна в една структура:
- Център за изследване и прилагане на нови информационни и комуникационни технологии (ЦИПНИКТ)
- Център за социални изследвания (ЦСИ)
- Изследователски център по глобализация и преки чуждестранни инвестиции (ИЦГПЧИ)
- Център "Иновации и развитие" (ЦИР)
- Център за финансови изследвания и развитие (ЦФИР)
- Център за качество на стоките и потребителска защита (ЦКСПЗ)
Като стратегически цели на Института се определят насочване на научните изследвания към значими икономически и социални проблеми, укрепване на връзките университет - бизнес, активизиране участието на академичния състав на висшето училище в национални и международни научни програми и др.
Един от водещите приоритети в научната дейност на Института е развитието на регионалната икономика. С оглед на това Институтът ще се стреми да развива тесни връзки и сътрудничество с местната администрация, бизнеса, други научни центрове, НПО и др. на територията на област Варна."
Областният Информационен Център – Варна се занимава с разяснение и популяризиране на възможностите за финансиране, предоставяни от различните европейски програми в България и подпомага бенефициенти, изпълняващи проекти.
Услугите, които предоставя центъра са:
- Популяризиране на програмите съфинансирани от ЕСИФ;
- Повишаване познаваемостта на европейските фондове;
- Предоставяне на навременна информация за възможностите за финансиране на проекти по програмите съфинансирани от ЕСИФ;
- Предоставяне на експертна информация по телефон, електронна поща или на място в офиса;
- Популяризиране на добри практики по изпълнени проекти;
- Организиране на информационни събития за целевите групи потенциални кандидати и бенефициенти.
Като част от дейността си, ОИЦ-Варна периодично организира информационни събития – самостоятелно или в партньорство с различни институции и организации.
Услугите на ОИЦ-Варна са безплатни и са насочени към институции, фирми, неправителствени организации и граждани.
От създаването си през 2011 г. досега, през ОИЦ-Варна са преминали над 40 000 граждани, компании и организации. При нас проведени 180 публични събития, а ние сме участвали в 17 общи инициативи на Мрежата от 27-те Областни информационни центъра в България. В центъра работи екип от четирима експерти, които са на разположение всеки работен ден на телефони 052/ 820 911, 052/ 820 955, както и на e-mail: oic.varna@eufunds.bg. Можете да ни намерите също така и в офиса, който се намира във Варна, на пл. „Св.Св. Кирил и Методий“ 2 /Козирката/
Повече информация за нас можете да прочетете на www.eufunds.bg и www.varna.bg.
Ако желаете да сте в течение с нашите новини, събития, както и да участвате в професионални дискусии по теми, свързани с европейското финансиране, присъединете се към нашата група във Фейсбук: http://www.facebook.com/groups/257231861054271/.
“411 Маркетинг” е дъщерна компания на американската 411 Lоcals и e утвърдена компания в SEO индустията с 10 годишна история, като в офиса във Варна работят приблизителено 200 души.
Целта на сплотения ни екип от специалисти тук е да подобрява видимостта на множество малки и средни бизнеси в Интернет пространството и да им помага да растат. Работата ни се състои във внимателна подготовка на интернет реклама, в обработка на качествен и креативен уеб-дизайн и в предоставяне на бързи и адекватни онлайн
Една от най-старите държавни институции в България с утвърдени традиции, стабилна организационна среда и корпоративна култура. Агенцията провежда активна кадрова политика по набиране и задържане на млади, мотивирани, високообразовани служители, с висок интегритет, които добросъвестно да изпълняват служебните си задължения, и които са готови да противодействат на корупционни практики, при спазване на законността и интересите на държавата. Предлагаме възможности за кариерно развитие и допълнително възнаграждение за постигнати значими резултати.
Контакти: Централно митническо управление, София 1202, ул. „Георги С. Раковски“ 47
Повече информация за нас можете да откриете на: Интернет страница на Агенция „Митници“:
Как да кандидатствате, за да станете част от нашия екип?
1. Да следите вакантните длъжности в категория „КАРИЕРА“/„Обявления за конкурси и подбори“ на Интернет страницата на Агенция „Митници“.
2. Да подадете необходимите документи за участие в конкурса.
3. Да докажете нужните знания и умения за съответната длъжност.
Желаещите да обвържат професионалната си реализация с нашата организация, приветстваме искрено и вярваме, че работата при нас ще Ви даде възможност за професионално израстване и кариера.
The Taxback Group е международна компания, създадена през 1996 година в Дъблин, Ирландия. През 2001 година фирмата стартира със скромния персонал от 15 души в офиса в град Варна, който се занимава основно с възстановяване на данъци на хора, пътуващи и работещи в чужбина. Постепенно фирмата се развива, портфолиото на услугите, които предлага се увеличава, а с това расте и броя на откритите работни места в България. Днес, само във Варна, за компанията работят близо 700 служители. Таксбек Груп предлага възможности за развитие в следните области: Customer Service, Sales & Business Development, HR, Marketing, Finance, International taxation, IT, Design, Software & Web Development.
ТЕАТРАЛНО-МУЗИКАЛЕН ПРОДУЦЕНТСКИ ЦЕНТЪР ВАРНА
Само в своето време изкуството живее истински
Театрално-музикален продуцентски център Варна обединява две от водещите творчески формации в България - Драматичен театър „Стоян Бъчваров“ и Държавна опера Варна. Историята на Варненския театър, създаден през 1921 г., остава завинаги свързана с неговия основател и пръв режисьор, големия български актьор Стоян Бъчваров. Начело на учредената през 1947 г. Варненска опера застава не друг, а прочутият български тенор Петър Райчев, първият от плеядата певци, разнесли славата на българското оперно чудо по света.
В духа на приемствеността, днес ДТ „Стоян Бъчваров“ и Държавна опера Варна следват завещаните традиции, като ги обогатяват с актуално звучене, защото само в своето време изкуството живее истински.
Двата културни института защитават високите си естетически критерии с разнообразен репертоар от българската и световна класика, с емблематични постановки и върхови постижения, които пишат на живо историята на българското изкуство. Признанието идва с най-престижните отличия за сценични изкуства у нас - ИКАР, АСКЕЕР, КРИСТАЛНА ЛИРА, Награда ВАРНА и др.
Знаковите културни събития: Международен музикален фестивал „Варненско лято” (от 1926), Международен театрален фестивал „Варненско лято” (от 1993), Театър Римски терми“ (от 1977), Опера в Летния театър (от 2010), Великденски и Коледен музикален фестивал (от 2000), Великденски и Коледни театрални седмици (от 2011) са немислими без участието на Държавна опера Варна и ДТ „Стоян Бъчваров“.
Създаваме празници! Заедно с вас!
Резервация и продажба на билети: Основна сцена – тел. 052 665 022; Сцена Филиал - тел. 052 612 998; Работно време: пон.-петък 9:00-13:30 и 14:30-20.00; събота 10:00-13:30 и 14:30-19:00.; неделя 11:00-16:00. Сцена Филиал – един час преди спектакъл. Реклама и организация ДT „Стоян Бъчваров”– тел. 669 650/51; www.dramavarna.com. Реклама и организация Държавна опера Варна 052 665 020; www.operavarna.com